Choose language

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

Duetto-perintä­palvelu muuttuu Amili Perintä -palveluksi

Duetto-perintäpalvelumme uudistuu ja tunnetaan jatkossa nimellä Amili Perintä. Muutoksen taustalla on pyrkimyksemme tehdä perintäpalvelustamme entistä käyttäjäystävällisempi ja modernimpi ja sitä kautta parantaa asiakaskokemusta.

Duetto-siirtyma Duetto-siirtyma

Katso usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

Tästä löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset, jotka selventävät, mitä muutos tarkoittaa ja miten se vaikuttaa palvelun käyttöön.

Palvelu muuttuu, jotta voimme tarjota asiakkaillemme modernimman ja käyttäjäystävällisemmän perintäkokemuksen. Uudessa palvelussa pystymme myös ottamaan paremmin huomioon kehitystarpeet sekä tietoturvavaatimukset.

  • Amili Perintä -palvelun aktivointi ei vaadi toimenpiteitä nykyasiakkailta. 
  • Ensimmäisen toimeksiannon luomisen jälkeen yhteyshenkilölle lähetetään sähköpostitse tunnukset uuteen Toimeksiantajapalveluun. Tunnukset tulee vahvistaa 7 vuorokauden sisällä aktivointilinkin saapumisesta, jolloin myös salasana tulee vaihtaa.

  • Duetto-toimeksiantojen perintä jatkuu normaalisti muutoksesta huolimatta ja ne löytyvät Duetto-palvelusta
  • Muistathan kirjata ohisuoritukset Duetossa oleviin toimeksiantoihin.
  • Duetto-palvelua ei suljeta toistaiseksi eli pääset kirjautumaan ja näkemään vanhat toimeksiannot.

  • Uudet perintätoimeksiannot löytyvät Amili Perintä -palvelun Toimeksiantajapalvelusta.
  • Saat tunnukset Toimeksiantajapalveluun, kun ensimmäinen toimeksianto on lisätty Amili Perintä -palveluun. Tunnukset lähetetään nykyisen Duetto-yhteyshenkilön sähköpostiosoitteeseen.

  • Ennen muutosta tehdyt perintätoimeksiannot löytyvät jatkossakin Duetto-palvelusta.
  • Vanhat laskut säilyvät Duetto-palvelussa, muistathan kirjata ohisuoritukset Duetossa oleviin toimeksiantoihin.
  • Uudet toimeksiannot näkyvät uudessa Amili Perintä -palvelun Toimeksiantajapalvelu-käyttöliittymässä, johon saat tunnukset ensimmäisen toimeksiannon luomisen jälkeen.

  • Ennen palvelun muutosta tehdyistä toimeksiannoista saat raportit Duetto-käyttöliittymästä.
  • Uusien toimeksiantojen raportit löydät Amili Perintä -palvelun Toimeksiantajapalvelusta.
  • Saatavissa raporteissa voi olla eroja palveluiden välillä. Suosittelemme jatkossa käyttämään järjestelmien (esim. Netvisor, Fivaldi) omia raportteja.

  • Tunnukset lähetetään nykyisen Duetto-yhteyshenkilön sähköpostiosoitteeseen, kun ensimmäinen toimeksianto on lisätty Amili Perintä -palveluun, linkki on voimassa 7 vrk.
  • Jos linkki on ehtinyt vanhentua, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse 02 4808 8050 tai sähköpostitse toimeksiantajat@amili.fi.

Et tarvitse uutta sopimusta palvelun käyttöön. Voit tarkistaa ajantasaiset yleiset sopimusehdot täältä.

  • Muutoksen myötä erilliset tilitysmaksut poistuvat.
  • Laskutuslisä on jatkossa 5,90 € (koskee Amilin laskuja toimeksiantajille).
  • Yleisen hinnasto löydät täältä.

  • Jos ohjelmistonasi on Fivaldi, löytyvät perintään liittyvät toiminnot jatkossa Saatavienhallinta-näkymästä.
  • Jos ohjelmistonasi on Netvisor, käytät perintään liittyviä toimintoja samalla tavalla kuin ennenkin.
  • Muiden ohjelmistojen osalta tiedotamme mahdollisista muutoksista palvelun siirtojen edetessä.

  • Asiakaspalvelumme yhteystiedot pysyvät samoina ja löydät ne jatkossakin täältä.
  • Päivitimme syksyllä toimeksiantajien puhelinasiakaspalvelumme aukioloajat, jotka ovat: ma-ke klo 9-15 ja to-pe klo 9-12.

  • Isossa kuvassa palvelun käyttö ja perintäprosessi pysyvät entisen kaltaisina. Päivityksen myötä toiminnallisuuksiin saattaa tulla pieniä uudistuksia/muutoksia.
  • Palvelu muuttuu, jotta voimme tarjota asiakkaillemme modernimman ja käyttäjäystävällisemmän perintäkokemuksen. Uudessa palvelussa pystymme myös ottamaan paremmin huomioon kehitystarpeet sekä tietoturvavaatimukset.

  • Rahanpesulain mukaan Amilin on varmistettava, että tunnemme asiakkaamme ja heidän toimintansa. Käytämme tunnistamisessa Netvisor KYC -palvelua.
  • Amilin on rahanpesulain mukaan tunnistettava säännöllisesti myös nykyiset asiakkaat, minkä johdosta saatat saada KYC-sähköpostin.
  • Sähköpostin vastaanotat myös, jos olet aktivoinut Amili Perintä -palvelun uutena asiakkaana ja et ole vielä tunnistautunut aiemmin.

Yhteys­tiedot

Toivomme, että löydät tältä sivulta vastaukset muutoksen myötä herääviin kysymyksiin. Jos kaipaat kuitenkin lisätietoja muutoksesta, voit olla meihin yhteyksissä:

Puhelimitse: 02 4808 8050 (ma-ke klo 9-15, to-pe klo 9-12, pvm/mpm*)*puhelun hinta määräytyy oman henkilökohtaisen liittymäsopimuksesi mukaisesti.

asiakkaan-tunnistautuminen-palvelussa